take me to a higher planet

om jag kunde skulle jag kidnappa kate nash och tvinga henne sjunga för mig hela tiden.  
jag vet inte hur jag ska beskriva min dag. så jag hoppar över de. det är fint ute,jag trivs med vintern. snart julafton och nyår. så ska gå ner till mamma nu och fråga ifall vi kan beställa hem en fin spetsklänning jag har hittat. om hon går med på det så blir jag nog på bättre humör än vad jag är nu. har längtat för mycket tillbaka när man var liten och de flesta dagarna gick åt att leka ute i snön. vill att varje dag i skolan ska vara så. hur mysigt? 
åh,jag får ångest nu för jag inte har gjort de jag skulle.fan.

update: klänning fans inte kvar längre,så jag blev knappast gladare.watch out for angry linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0