against all odds

höm, jag har egentligen inget vettigt att skriva så i slutändan så kommer detta inlägget typ handla om mina händer eller nått liknande.. påtal om händer så är mina jätte konstiga, dom kan bli hungriga,skratta och en hel del grejer till. är de normalt? eller de bara inbillning? fortsättning följer.. ne,haha. överstyr lite där. GAH, NU KOM JAG PÅ ATT ENSAM MAMMA INTERVJUEN HAR KOMMIT UPP. åh helt beroende av de programet, sitter och räknar ner varje söndag och öppnar champangenflaskan exakt vid åttaslaget. om de ändå vore så.. champangen va väll till att ljuga. förresten,på tal om ingenting ..ingen som vet ifall 'ensam mamma box' finns att köpa? okej,lite så man skrattar åt mig nu. men fan, så jävla bra är de.punkt slut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0