ett par skor rikare

Att få in en tre timmars lektion är inget man vill. Men såklart att vi skulle få de. Jag som brukar åka hem efter matten för att ta en powernap innan tyskan. Inget jag kunde göra idag..utan fick kämpa med min hotell-logga. Och sen på fem minuter skynda mig till norra. Usch&fy. Efter de åkte jag fram till stan med mamma för att köpa ett par nya skor, mina hade nämligen gått sönder.Och jag behövde akut nya skor för att gå runt i converse var inte speciellt varmt. Kommer en bild inom sin tid på dom! Nej,nu ska jag fortsätta med mitt mattepluggande. Kanske ta tag i hotell-loggan ch göra klart den innan helgen, för drar till en "håla" i skara på fredag-söndag och upplever en sjukt rolig grej ännu en gång ;)

The best feeling in the world
is showing someone who’s hurt you in the past that you can truly be happy without them, that you can look at them in the eye and say “look at me now” while smiling and having a good time without feeling their touch or having them in your life. It’s showing them that they never did anything to hurt you and that you’re still strong despite everything that they’ve done.

The best revenge in the world is letting someone know that you can live and be happy without them.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0