Tidig lördagkväll

Min ikväll har spenderats med familjen och en oändlig låtlista. Även fast jag själv är en sånn person som vill hitta på något fredag och lördagkvällar så får de duga med en ganska galen kväll igår. Började kvällen hos linda med dom gamla tjejerna från förra klassen och slutade med en repad hand,fastna i en fontän,ont i fötterna,rivit ner en hylla på kaj,kört in cykelhjulet i en fot,tvivlat på nära,velat att natten aldrig skulle ta slut,fortsatt festa när jag skulle åka hem,tänkt på hur bra mina kompisar är,lyssnat på samma video 30 gånger,vart irriterad och velat slå ner någon,saknat,somnat med ett leende på läpparna. Ungefär så såg min kväll ut.Men nu går jag och lägger mig för att bege mig mot götet tidigt imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0