En sjukling

Jag är glad,mest glad för febern är inte alls lika hög som igår. Istället va min hals värre idag och när jag vaknade upp lät jag som vet inte vad. Men,hellre halsont än feber! Förut fick jag lite smått panik för det va en fågel som hade damp och flög in i mitt fönster minst 30 gånger, antigen va den blind eller tyckte de bara va kul?  Men kanske är så att fåglar tycker det är kul,vad vet jag. Nu har jag tänkt mig att göra lite frukost och sen köra igång med engelskapluggandet. Nämligen första provet imorgon. 



Kommentarer
Postat av: Emma

hahah börja asgarva när jag läste det där med fågeln ;p

2010-09-29 @ 12:13:18
URL: http://emmaireneteresialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0