skolan.

jag får släpa mig fram. orkar inte ett skit. trött på att vara trött. irriterade på mina betyg jag får i media. när dom skriver islutet att inget av dom betygen behöver påverka mitt slutbetyg. hatar äckelspråk. hatar att jag valde de. samtidigt som jag kommer tacka mig själv i slutändan att jag valde de. ledig två torsdagar i rad. hej göteborg,hej fylla på med massa shorts och tshirtar,hej ha det fint i skolan medans jag vandrar runt där. på något sätt känns det som en lättnad att ni får läsa mina krigsinlägg. ibland känns det bättre.

Kommentarer
Postat av: elin

Nu ska vi kämpa och sedan åh vad vi ska NJUTA till 1000! Det är allt för mycket att göra känner mig något stressad men vad fan vi klara ju detta med. Musiken hjälper mig i a f. Hallonkräm

2011-04-27 @ 17:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0