september.

det är väll nu man ska försöka vända på dygnet. med tanke på att det bara blir senare för mig varje dag skolan närmar sig. vet jag inte hur jag kommer lyckas. har trots allt några dagar kvar att försöka. natten är den bästa tiden på dygnet. så är det. 
igår spelade september,hm. tycker inte om hennes musik. men hyffsat bra var det allt. men stack hem till ehnen istället och lagade tacos klockan tio på kvällen. snackade,drog igång en film efter ett tag.

elin tipsade mig om en billig sida där man kunde få sina bilder utskrivna och hemskickade. vips två dagar senare hade jag 35 kort liggandes på mitt skrivbord. för endast 29 ynka kronor. hur värt som helst. började lite igår med att sätta upp dom fotoväggen. men har en hel del kvar idag som jag ska sätta upp. kan ju lägga upp en bild senare på hur det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0