Because the night.

All möjlig död åt julmat för tillfället,bugar åt gud att det bara inträffar (maten) en gång om året. Känner mig äckligt nöjd med presenterna,även fast jag inte känner någon förmåga att rabbla upp allting. Och så även en förskotts present som trillade in för några dagar sen,biljett till damien jurado. Kan kort sagt säga att min vår är fullbordad. Slaggar över några dagar i stockholm på köpet. Fan vad bra. Spelar inte mig någon roll att det är storm ute. Lp-spelaren går för full rulle och känner inte ett dugg av rastlöshet. 

Kommentarer
Postat av: elin

SKOJAR DU MED MIG KÄRA FLICKA ! HAR DU FÅTT EN LP-SPELARE?? vad fantastiskt för dig i s f ! Nu vet du vem som är avundsjuk.

hihi. kram på dig. :D

2011-12-25 @ 20:11:57
URL: http://zebrarandigbatman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0