i won't be found.

jag har inte tagit igen mig från förra veckan.är trött hela tiden.så därför tänkte jag en hemmafredag. måla ända tills det blir natt. hur underbart låter inte de?

det bästa som finns är när man hittar låttexter som stämmer in precis på hur man känner. när man kan blunda och känna sig så jävla fri på något sätt. bara genom att lyssna på en låt.som resten av världen inte spelar någon roll. vill packa väskan full av kläder och ge mig av. där det är vackert.där man känna den dära lukten precis när det har regnat. där man går med sin ryggsäck på en väg och inte har någon destination .man bara går. där människor är smarta och inte ställer några krav. då man tänker på hur bra man har de. fly med musiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0