och viskar till mig.du är värd att dö för.

åh,jag måste se taking woodstock. den verkar så mysig.  

jag hade fått ett sms från elin där det stod att det va så fin stjärnhimmel ute. så jag sprang till takfönstret för att kolla. det är nog det finaste som finns. jag kan sitta i flera timmar och kolla på stjärnorna med musik. nu har jag minst suttit här i en halvtimme. bara kollat på dom. jag har alltid snackat om att jag vill köpa en stjärna när jag blir äldre. hur grymt är det inte att säga 'det där är min stjärna'.
jag vill ha sommar.jag vill somna under stjärnhimlen.


Kommentarer
Postat av: elin

jag ler något så otroligt stort nu . Stjärnhimmel och musik är helt underbart. du skriver riktigt bra måste jag säga, min lilla mupp.

en fin hopp kram till dej min lilla linnea.

2011-02-08 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0