när jag har vunnit. kom ihåg mig då.

tystnad.tunnel.avfart
när taxametern slagits på.försvinner allt i regnet
utan spår & som en viskning
ser vi syner nu igen.det här är nåt
som inte ens har hänt...

nathalie åkte hem för ett tag sen. vi har snackat om allt möjligt. 
började kolla på hannibal rising men vi hann kolla en
minut innan båda två satt med kuddarna upptryckta mot ansiktet. sen var vi tvugna 
att kolla på disney channel för att komma på bättre tankar. men ändå fick jag springa upp för 
trappan.haha. tog mig en dusch och fixade lite. nu ska jag sluta tänka på den läskiga gubben
i hannibal rising och försöka somna ensam i huset. ett tips från mig. kolla aldrig på den filmen
om du ska sova själv. 


Kommentarer
Postat av: Siimoon

Ahahaha, kan verkligen se er framför er när ni satt där. bsaifudgöwerf

2011-01-23 @ 13:10:01
Postat av: tina

fin blogg :D

kolla gärna in min med:D

2011-01-23 @ 13:36:55
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: elin

Åh vilken otroligt fin BILD linnea ! :D

2011-01-23 @ 19:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0