svarar på några frågor.

1.förlovning i ung ålder? jag anser inte att kärleken är starkare på något sätt är när man blir äldre. utan att kärleken är lika stark hur gammal man än är. patetiskt dom som säger att fjortisar förlovar sig är fel för dem inte vet vad kärlek är. dvs,ja..jag tycker man får förlova sig när man är ung. men om det håller länge när man är ung är en annan femma. 
2. tror på gud/kristen? kristen ja, troende vet inte. jag har inte riktigt kommit underfund med det än. men jag gillar att umgås med människor som är kristna för dom är så mysiga.haha.
3. vad anser du om kärlek? tror du det är på riktigt? oj,nu kommer emma slå mig. men. min tanke om kärlek är så jäkla svår. jag bryr mig inte så mycket om "allt det första måste vara perfekt". (nu låter jag väldigt oromantisk). jag vet inte riktigt vad jag vill. kan aldrig bestämma mig men ställer inga höga krav heller. om jag tror det är på riktigt. ja, det gör jag nog. men jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet och att man har någon "soulmate". 
4. är du stolt att komma från det landet du kommer ifrån? stolt&stolt vetteskroen. jag föddes i svergie,jag bor här.vad finns det att göra åt saken? 
5. vad är din syn på homosexuella äktenskap? lika rätt som vilken kärlek som helst. 
6.tror du på ett liv efter detta? vad tror du händer när du dör?
jag tror inte på liv efter. men jag tror att man alltid kommer finnas med sina närmaste. i samma space typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0