i can't make you love me.

var nyss världens skyfall och åska. sitter omvirad med täcket och har precis druckit det sista av kaffét. lyssnar på bon iver,jag kan verkligen aldrig tröttna. längtar ännu mer när pappa hade hämtat ut biljetterna idag. läser lite epic facts och väntar på att småregnet ska lägga sig så jag kan ta en gåtur innan duschen. om jag nu vågar mig ut i åskan. annars fortsätter jag min bok Mycket mer än så. kvällen och natten spenderar jag med filmer. så som natten spenderas på bästa sätt. imorgon åker jag till göteborg igen. sen går det bara några dagar innan jag packar om väskan till stockholm. efter de är det packar jag om igen till gotland. men ska försöka få in lite inlägg mellan allting. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0