tidsfördrift.

-your fears- mörker. att bli någon jag inte vill bli.
-something that makes you cry- när jag saknar,när jag har mycket att göra och inte får tid, ångest.
-something that makes you feel better- dom jag tycker om,musik,fina texter.
-something that upsets you- djurmisshandel,dom som inte vågar vara sig själva,människor som söker uppmärksamhet på ett irriterande sätt,när man förlorar respekten för en person.
-something you regret- jag kan inte säga att jag ångrar någonting,ser det mer som jag har lärt mig av det.
-your favorite birthday- jag minns inte så många från när jag var liten,men det finns en jag kommer ihåg. jag,samuel och amanda satt vi våra minifåtöljer en meter från teven och kollade på en film jag hade fått. jag minns att jag låtatssov för att pappa skulle bära upp mig för trappan.
-your first kiss- kortsagt. den va inte så jag hade tänkt mig.
-your dreams- ta studenten, hitta något halvmysigt jobb och flytta ifrån stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0