en hästhistoria.

fina handdukar,tack tack. speciellt nalle puh. fast den är min. så den får ni inte. har med en med westlife också. alla i bandet är inringat i ett hjärta,otroligt vackert. vad gör ni då? själv kom jag nyss hem från en gospelmässa som gick galant. från en grej till en annan måste jag bara säga att ordet galant påminner mig om hästar bara sådär helt random. och när jag red för några år sen hade jag en sjukt seg häst (vågade inte rida någon annan) och när han väl började komma igång flög jag av häststackarn. låg där helt död. då kommer ridläraren med kommentaren 'nu har du ramlat av en gång, det betyder att du BARA har 99 gånger kvar'. då slutade jag rida. end of story. ja. nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0