impuls&spontant.

gör snygg bild.jarå. älskar impuls. speciellt när de gäller håret. önskar iallafall att jag va lika impuls när de gäller det. gråter ett halvår när dom bara har toppat av 5 centimeter av håret. kul att färga. man vet aldrig vart det kommer sluta. håret kan lika gärna bli en helt annan färg än vad man har förväntat sig. men äh. det är hår förskroen. snagga och de växer ut igen. no big deal. (haha som om jag skulle göra de) spontant är också kul. typ "gör du något imorgon eller ska vi dra till afrika??". kanske imorgon då sitter jag i en hydda. ingen som vet. äh fan va tråkig jag är. mitt rum behöver städas. jag borde sätta på mig träningskläderna nu. förresten ska jag börja lära mig att svara som jacob i telefonen 'i seeee'.låter så sjukt äckligt. hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0