Fool in love.

Jag hatar,med större delen av mitt hjärta,när alarmet ringer på morgonen. Om det finns något som jag hatar,så är det de. Jag hatar att säga hatar,tycker det är ett starkt ord. Men det är så jävla lättare att säga än älskar. Idag är det sol ute, något som lyser upp gatorna och gör att det ser ut som allt annat än en svartvit rulle. Det får mig att tänka på elins flashfilm, en superman räddar staden och gör den färgglad. Undrar ifall det har landat en superman i våran lilla stad. Men bara för en dag enligt väderprognosen. Vi borde ha superman på besök oftare nu för tiden.
Denna killen,har djävulskt bra smak: CIMON - skriva, kaffe & cigg
You gave me three cigarettes to smoke my tears away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0