Less.

Mitt i alltihopa (livet) såg jag något fantastiskt. William Fitzisimmons spelar i stockholm den tjugotredje november. Samtidigt som detta upptäckte jag att hans senaste album inte var jätte fantastiskt. Hm..
Tror det kommer bli en lång natt, har inte ens påbörjat mitt pluggande,som jag hatar med större delen av mitt hjärta. Är inte på något humör att skryta om. Rätt less. Kunde möjligtvis göra mig själv en tjänst och fotografera klart lite uppgifter tills på torsdag,så jag blir ledig. Antar att det måste ske en revulation och ett mirakel för att det ska inträffa. All död till denna dag och denna fantasilösa vidriga månad. Känner att jag har spridit tillräckligt med kärlek och glädje till er. Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0