Tänker ihjäl mig.

Så jävla otippat när man ser samma snubbe varenda helg i göteborg,tror ni inte också att han var på bon iver då? 
Kom hem för någon timme sen,lika beroende av sömn som alltid. Borde skaffa koffeintabletter. Har varit en bra söndag,solen lyste och det kändes som vår. Fiken var mestadels tomma,och dem få personerna som satt där snackade om in flames spelningen. Var på jakt efter ett par mörkbrun röda byxor,som skulle sitta sådär alldeles perfekt att man aldrig vill ta av sig dom. Hittade massor,i fel färg. Och som jag ville ta av mig. Önskade att jag var svinspontan och bara drog scotland,london eller paris. Kommit fram till hur jag vill att mitt jobbschema ska se ut, ledig på måndagar,och gå elva till fem resterande fyra dagar. Kirra det jobbet åt mig och jag hoppar av skolan.
Vet ni? nu ska jag möblera om mitt rum och önska mig största bokhyllan. ha det bra.

Kommentarer
Postat av: elin din vän

Å å det låter mycket mys.

Måste allt säga att dina bilder var mycket FINA ! FRamförallt den på matildas ring. thihihih. kräm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0