Got this feeling that you can't fight.

Det är rätt intressant,hur obegåvade människor som täcker våran jord. Där vissa anser att det är lika rasistiskt mot svenskar att säga vitlök, som att säga neger. För det första har vitlök inget rasistiskt ursprung och ordet neger innebär allt mellan mord,hat och rasism. Get a brain.

Annars då? Ledig idag. Igår hade jag mina vänner här,förutom en. Det styr vi upp på torsdag. Vi planerade och diskuterade hur vårat kommande projektarbete ska bli. (Vill inte säga vad genom falskaförhoppningar,ifall det inte skulle gå igenom,säkert är bra) Mår bra som fan,kan det vara för john blund har varit på besök alldeles för länge. Ska kirra min önskelista, 25 dagar kvar till julafton och det känns som våren är på gång. Vad än vädergudarna håller på med så gillar jag det. Röja upp övervåningen och studa ihjäl mig. Vi hörs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0