jävla cornelis vreeswijk.

Egentligen vill jag ha ett par silvriga dr martens,sova bort mestadels av dagarna.Sluta hamna i onda cirklar. Slå mig själv för har fastnat i alldeles för många låtar av cornelis vreeswijk. Mål ska man ha,då flyger dagarna förbi. Jag har mina mål, men mina dagar flyger ifrån mig. Om cirka två veckor har jag min bemärkelsedag, mitt omöjliga önskemål förtillfället består av biljetter till city and colour om två veckor. Till helgen åker jag till danmark med mina vänner. Jag kan inte använda ordet behövligt för jag har inte varit i skolan på dagar. Jag kan inte använda ordet passande för jag dränks i läxor. Men av någon anledning,känns det inte mer än rätt. Dagens påminelse, trettiodagar kvar till bon iver. Ni blir inte av med det, jag tänker hjärntvätta er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0