king of spain

haha trökigt känslosamt instabil så det bara skriker om d. aja. Länge leve livet. ungefär så känner jag tillskillnad från igår då jag ville gråta blod över spelningsmissarna. musikfreak over here så de nästan blir pinsamt. äsh någon dag ska jag ska höra depth over distance och någon jävla dag ska jag höra no light no light och dne jävla dagen får ske snart. äve om d betyder resa runt halva jordklotet samt universium samt underlandet.
idag tar ja exakt min tredje salva för att varje dag stöter ja på nya problem. eller ja, jag råka tappa mitt immunförsvar vid födseln. bättre lycka nästa gång kan man ju alltid hoppas på. hepp. nu ska ja hitta ny ljuv musik o längta mig iväg till afrika om exakt tre månader
fred 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0