Snart ses vi stockholm.

Idag ville jag söka bidrag till en rullstol. I onsdags var den enda dagen som var oplanerad. Och jag sov sju extra timmar. Skulle snabbt läsa ett land på jordgloben och fick det till vinterdepression. Egentligen stod det norvästpacifiska. Nödvändigt. Att veta. För er. Tänkte bara att ni skulle haja poängen att jag har tröttnat på färgen grå. Utan att jag behövde skriva det. Ni vet. Att jag drar nästa vecka. Ändå tänkte jag ta om det. Så ni minns liksom. Inte så pjåkiga bilder som kommer komma upp sen. Dåligfront från min sida att aldrig ta tiden att fotografera. Men det är ju så...grått. Kan väll lägga till lite färg och säga att jag bokar festivalbiljett snart. Troligtvis rullar det åt hultsfredsfestivalen detta år. Svinglad. 
Drar till stockholm snart och lyssnar på damien när han plingar på sin gitarr och sjunger fina låttexter. Längtar sönder. Längtar till söder och nya skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0