Kära lov.

Inte så jävla tacky att sitta hemma själv en fredagkväll. Början på lovet tillråga på allt. Tröstar mig med halloumisallad,djupfryst sprite och notting hill. Brukar ju tydligen läka de flesta såren. Älskar the cure. Blir pepp på allting. Lyckorus.  Körde ihjäl mig på rullbandet. Då mår man. Stoltheten. Hur kan det finnas dagar då man saknar stolthet?  Åh. Såg världens finaste klänning. Galaxytema från tå till topp. Tänk er det och ett par creepers. mmm. Imorgon ska jag sova. Och tydligen göra andra tråkiga nödvändigheter. Nu ska jag kolla på kärleksdrama och gråta lite. Ha ett fiint lov. Och glöm för all del inte att sporta (SPORTlov) hehe. im so funny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0