Bockar av hela marsmånad och hur april ser ut. Moget.

Tja. Hoppas ni mår bra. Själv ligger jag förkyld i soffan och fördriver tiden. Sjukaste värmen igår, kändes som en värmebölja. Om man tycker att det känns som en värmebölja den tjugonionde februari vet jag inte hur man mår. Levt med ständiga känslan att få rysningar så fort man kliver ut från huset. För någon vecka sen undrade man om det ens är sant att solen existerade? Så wops, kom den fram. Och så även en gnutta hopp. Även fast det ska komma några snöflingor nästa vecka får man leva som fan i nuet. Kontraster ska ju tydligen vara bra. Nog om mitt väderberoende. Å andra sidan. Vem är inte? 
Hoppas ni kommer ihåg att jag far iväg till storstan på fredag. Om inte annat, så vet ni det nu. Jag ska kika på denna snubben Damien Jurado och dricka kaffe och hitta en sliten levis jeansjacka. För att inte bli allt för pank ska jag spara på pengarna till nästa helg då jag förmodligen drar till köpenhamn. Med så som vi kallar gotlandsgänget. Brukar bocka av en resa varje årstid. Sen lite partyhelg och lite återträffar och lite smått. Och så kommer april och jävla massa fest och artonåringar. Hela livet är ju en fest. Fint.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0