Jag ville mötas någonstans nere i djupet.

Jag har nog varit rätt tråkig på sistonde. Igår liknade allting ett snöparadis. Idag liknar allting en dag i april.
Har inte gått upp halv sju på tre veckor. Gick okej. Drack kaffe och åt sånt som tydligen ska mätta och smaka papper. Jag lagar aldrig mat. Tror jag är för lat. Men idag ska jag. Komiskt att titta ut i hallen och se att alla martens ligger nerslängda på samma sätt. På fredag ska jag följa med och se lägenheten i mölndal för sista gången. Trökigt. Glömde tillägga att jag bakade citronmuffins igår. Dear god in heaven. Ikväll ska jag på fest. Ingen vanlig fest. Utan med gröt. Dear god in heaven x 2. Jag lyssnar på musik på youtube, för det blir mer känsla. Avslutar detta inlägg blandat med bekännelser och sinnesförvirring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0