Efter regn kommer solsken..

Fast jag är trött som jag vet inte vad och kanske till och med saknar kafferasterna i skolan vet jag att jag inte borde men jag vill ha fint väder och jag vill inte vara död efter jobbet. Kan ju evigt glädjas av att det bara är mer än två veckor kvar. Saknar storstadsbruset och hoppas inte att dröjer många dagar innan jag får åka dit igen. Vi satt på trädgårn och drack fanta medans solen letade sig in mellan träden och det var dendär perfekta sommarbrisen när klockan närmade sig kvällen och hur kan man vela stanna på ett ställe föralltid. Somnade med tunga andetag till sigur ros nya album på lpn och inte för att tala om hur deras omslag ser ut. Bara det fick mig att vilja köpa det. Jag ska ta vara på allt. Och ni får ha de lite för fint så hörs vi mellan regnskurarna och femminuters solstrålarna.
ps. tack gud för koffeinintagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0