I got a good feeling over here.

Med en alldeles utomordentlig spelningslista: chasingthedaylight säger jag med detta att jag har inaktiverat(ej tagit bort) mitt facebook konto. Där av jag känner att jag nog har fastnat i något slags beroende och vill bara rent allmänt ta en paus från det och komma tillbaka om någon månad.Inte svårare än så. hähä

På måntag börjar jag jobba och imorgon åker jag till götet med systra mi. Nya the tallest man on earth vinylen står på schemat, eller kanske ben howard? återstå att se... 
Igår liknande något utav en festival i miniformat,tänk att åka från spöregn och anta att vi kom me solskenet. För inte skådade vi mer än fem regndroppar på kvällen. Och hoffmaestro gjorde hela kvällen när man nöjt kunde vandra vidare till bilen, där däckad hela vägen hem till lidköping där det råkades ut för andra bravader som inte var på milskartan av trevliga. Men fan. Mitt sällskap vägde över idioter och ändå kunde man somna gott. 
Hörde från en säker familjekälla att iggy pop gästar grönan i augusti och jesus amalia kors i taket. Shit. Det känns bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0