I love you so much, it's retarded.

hur makalöst det än förblir att tjata om samma sak i tre månader förblir en gåta för mig, men om två dagar går jag på sommarlov och det har aldrig någonsin förut känts så uppskattat. jag tar lov från allt man någonsin kan tänka sig ta lov ifrån som innebär vardagssysslor. Så som ni vet är jag inte närvarande vid lidköping stad denna vecka och sen beger jag mig mot varmare breddgrader med mor och far i nästan två veckor. hur bra kan det bli. vet int hur uppdateringen kommer vara.håll utkik! eller gå in här,mycke finare grejer beastiehearts (inte reklam nejdå)

"There's this part of Judaism that I like. Tikun Olam. It said that the world is broken into pieces and everyone has to find them and put them back together.
Maybe we don't have to find it. Maybe we are the pieces"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0