lite förkylning på dé

medveten om att jag ser ut som en häst
vill dock inte att mina charmiga påsar under ögonen ska synas
hähä
jag hostar,snorar och nyser och resultatet att sova brevid en brud med halsfluss i tre nätter inte resulterade speciellt bra. MEN i'm moving foward och känner mig redan på bättringsväg
jag har nyss gjort sjukaste godaste soppan, älskar när jag anstränger mig och faktiskt lagar mat istället för bananer 
vet dock att man inte lagar bananer
jaja
jag packade upp väskan och börjar packa om på nytt
åker imorn natt, och är borta ännu längre än jag trodde
weeeehiiooo
ska fixa bra musik och feting böcker och springa sju på morgonen och sen svalka mig i poolen
omg
längtar

nu. ska jag läsa en bok och ikväll ska jag kolla på into the wild bara för den är så maddafakkingh bra att jag smäller av. 
kram

puss

hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0