så får de va'

Tjaena! har så fullt upp jag knappt har över någon tid till sånt här skojs. Men nu får jag väl lov att säga att jag är nästan klar med allting och mitt liv känns complete. Om bara några ytterst få dagar drar vi till hultsfred och jag känner lyckoruset genom hela kroppen. Men! innan dess, lite fest och utklädnad till white trash och vinna lite öl ping pong med mina kvinnor. Och kors i taket nu har vi bokat biljetter till afrika. Fattarni nu hur jag rusar igenom allting och denna grejen blir lite utanför och prio ett är väll ändå min tumblr (beastiehearts.tumblr.com) där det bara flockar in tittare. om ni känner att ni vill stalka mitt liv lite ännu mer, gå in på min tumblr för gods skull! Iofs bara bilder o lite citat men hej dundrans va kul va?!?! kände att detta blev ett låg intelligent inlägg men är svinextas
fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0