Fast jag skulle kunna ligga i sängen tills klockan slog fem.

Vad gör ni en lördagmorgon? Jag har haft det sådär alldeles perfekt hittills. Jucien smakade sådär alldeles perfekt. Kaffet smakade också sådär alldeles perfekt. Snart ska jag dra på mig några slitna jeans och en skjorta,sätta upp håret i en toffs, och åka och göra tråkiga nödvändigheter som hör till. Även jag är människa. Får stå ut en helg till innan en helg bestående vänner och sena nätter. Följer nyheterna hultsfred slaviskt. Kan liksom inte fatta att kvällen då mumford&sons spelar, kommer det endast existera gränslös lycka. slänger upp några lyckopiller och världens mest harmoniska låt till er.
Linnea Olsson – It´s OK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0