här hoppar man från en sak till en annan.

Jag har blivit kritvit i huvudet och undrat ifall man kan dö av värmeslag och jag har varit på picknickar och tagit vara på vädret till fullo. Det finns så mycket annat jag vill berätta för er inom detalj, hur man kan skratta och känna gränslösa lycka och dansa och undra hur bra man kan ha det på samma gång.

hur mycket man än vill skylla på samhället så inser fan inte människor att vi är samhället och världen vaknar upp när man ser femtonåringar ritar hakkors på gatorna och inte har en jävla aning vad betydelsen innebär och ja, då undrar man ju vart moralen bland föräldrarna är. Saknad av hjärna och hjärta och jag blir inte annat än mördrädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0