japp

När man vaknar och allt känns precis som det ska så vet man att det kommer bli en bra oavsett vad, jag har tagit det lungt och jag har sprungit och jag har sovit i solen och ikväll ska jag ut till sommarstugan och bara umgås och sitta ute och kolla på solnedgången . och dem dagarna jag tänker tillbaka på bon iver och kände de där känslan jag aldrig någonsin har känt i mitt liv eller på en spelning känner jag att allt är möjligt. finaste kvällen och jag tror inte det finns något som kommer överträffa detta även om jag lever i hundratre år. Det där va fan ett mirakel.  och man kan inte fråga mig hur det var för orden kan inte beskriva. så många gånger jag tjatar och beskriver om detta kan jag nog aldrig aldrig få nog. 
fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0