önskad thåström melodi som skär i varenda del.

Och vad skönt det vore ibland om man hade dagar då man gjorde ingenting och det kändes bra och utan en massa ångest. vi har druckit öl och suttit ute med filtar och vi har snackat och undrat hur fan man ska göra. Men egentligen tillhör det en annan historia. längtar mer till italien för dagarna som passerar och jag skulle kunna räkna upp tusen saker till jag längtar till men jag tror det blir överkurs. jag kan knappt fatta det själv att det är mitt sista sommarlov. så jävla fantastiskt. Tror nog att jag aldrig haft en sånn här händelserik tid. jag tror ändå att sjutton äger även fast jag skulle döda för arton.  nu har jag bara lust att slänga upp en massa random bilder för er.
fred.
Stephen Fretwell – Emily


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0