stuff and nonsense

Relaterar all tankemedia till alla slags låttexter. (If you let it go sometimes, let it go sometimes, let it go
Just let it go sometimes)
önskar att jag kunde säga att det var en hyffsat okej natt. mer än att jag vaknade upp svettig och inte hade någon jävla aning om var jag var. man tycker att man är i den åldern ska man ska lära sig att mörkret är en del av livet. man ska palla mörkret på en ny nivå. inte arton och livrädd. läser sentimentala texter,skriver,badar och dricker öl. jag tror ingen kan ta ifrån mig to be alone känslan när det uppkommer som lägligast. 
jag har konstaterat för mig själv att det känns på nåt sätt som en lättnad att det är höst, nu är d helt ok att ligga i sin säng och lyssna på samma bon iver remixer med knytna nävar och tänka att ingenting kommer hända. inte just nu. du är trygg här sålänge. 
i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0