sväljer allt på samma gång. en gång

Idag har jag liksom suttit sådär fastklistrad vid datorn och gjort skolarbete efter skolarbete. undrat vrf varje okänd artist gör en jävla cover på james blues. först skrev ja ökänd för dt låter finare, några sekunder senare räddade wikipedia mig o kasta upp betydelsen "som har ett mycket dåligt rykte eller anseende; känd för något dåligt" då skulle det å andra sidan passat eftersom james blues suger o artisten får ett förbannat dåligt rykte (från mig). äsch va spelar de för roll när vi dör. fastnar för artister med fina album, kan stirra i evigheter tills låter blöder mig ur öronen. jajemän. Ja vad gör jag annars då. tänder mitt vanilj ljus o firar att jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så mycket ÄNTLIGEN har anlänt till mitt skrivbord tillsammans med all annan skit. DÅ mår man. Skrattar o gråter åt er som inte kan fatta logiken i mina inlägg och ni är så smarta o fina för det finns ingen logik. Önskar att jag kunde säga och lova att jag kommer skriva lit finare o roligare inlägg hädanefter,men sanningen e att ja hatar allt ja skriver. det kommer va dagar då det blir bättre. Men inte just nu. bara inte nu. Jag kilar iväg till stockholm om två helger o kanske en sväng till berlin. hur bra är iallafall inte de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0